view statistics

Amsterdam

Contact en Routebeschrijving.

Welkom bij Kanovereniging Sloterplas, Amsterdam

1972 - 2012: Kanovereniging Sloterplas 40 Jaar!!!

Klik hier voor de aanrijroute naar ons clubhuis

Ons clubhuis is het hele jaar door op woensdagavond en zondagmiddag geopend. Meer informatie over onze club kun je krijgen door bij ons langs te komen of door te mailen: info@kanoverenigingsloterplas.nl

Internationale I.C.F. Grachtentochten:

Deutsche info uber die ICF Grachtenfahrten.

Informatie: info@kanoverenigingsloterplas.nl

Adres: Christoffel Plantijngracht 1
1065 DA AMSTERDAM
Telefoon: 06 470 42 906 (tijdens openingstijden)

Clubtijden:
Zondag 14 - 18 uur
Woensdag 19:30 - 23 uur

Sloterplas

Welkom op de website van Kanovereniging Sloterplas.

Ik zal me even voorstellen: Louis van der Kroon, voorzitter van de vereniging die dit jaar al 40 jaar bestaat. Ooit begonnen als wedstrijd en vlakwater toer vereniging. Heden is vooral toervaren en ontspanning het belangrijkste. We zijn een groep enthousiaste mensen die het kanohart op de goede plek hebben.

Wij geven kano instructie aan beginners (zie cursus), hierbij leren mensen de eerste wankele peddelslagen.

Leden van de club hebben een eigen sleutel en kunnen altijd bij hun eigen boot. Ook kleedruimtes en douches zijn natuurlijk voorhanden. Niet leden, en leden zonder eigen boot kunnen terecht op de clubdagen (woensdagavond en zondagmiddag) en kunnen dan verenigingsmateriaal gebruiken. Dan is ook onze kleine en gezellige kantine geopend.

Wilt u meer weten of zijn er vragen kom dan eens, geheel vrijblijvend, langs op één van onze clubdagen of stuur ons een mailtje.

Met vriendelijke groeten

Louis van der Kroon