Header image

Gastenboek

Reglementen

Nieuwspagina

nieuwsarchief (voor oud nieuws)

Zwembadtraining bij de Haarlemsche Kano Vereniging (HKV)

Hallo kanoërs

De Haarlemse kanovereniging (HKV) organiseert ieder jaar zwambadtrainingen .Heel handig voor mensen die de lage en de hoge steun willen leren. En natuurlijk ook het eskimoteren .

Er zijn soms ervaren mensen bij die je het wel kunnen leren.

Elke zondag van 19.00 t/m 21.00 uur. En gaat door tot eind maart In het zwembad de Planeet Planetenlaan 15 te haarlem (Ingang is achter het zwembad een nooduitgang naast de tennis club )

De kosten voor dit gebeuren zijn. Inschrijving voor winter lidmaatschap. € 10,00 pp ( is eenmalig je bent dan geregistreerd ) En voor elke keer dat je gebruik maakt van het zwembad. € 2,50 pp Wel wordt er van je verwacht dat je kano schoon is.

Ps. Marleen, Cor, Susan, Marianne, Karen, en Eric. Gaan er geregeld naar toe als je ook mee wilt laat dat dan even weten i.v.m. het transport van de kano’s. Via een mailtje aan info@kanoverenigingsloterplas.nl Martin stuurt het dan door naar één van ons. We spreken meestal af om 18.00 uur bij de KVS Natuurlijk kun je ook gewoon er zelf heen gaan.

VERANDERING ORGANISATIE I.C.F. GRACHTENTOCHTEN.

De organisatie van onze ICF Grachtentochen is veranderd:

Andere jaren leunde de organisatie van ons ICF Evenement teveel op de schouders en verantwoordelijkheid van een paar mensen.

Deze hebben aangegeven dit niet meer te willen en daardoor hebben we vanaf dit jaar gekozen voor het werken met een aantal teams.

Ieder team heeft zijn/haar eigen verantwoordelijkheden:

Het team ICF Tocht: zorgt voor de toertochten, routes, routekaarten : Hun mailadres: ICFtocht@kanoverenigingsloterplas.nl

Team ICFterrein doet alles wat met de terreinindeling, bouw en afbouw te maken heeft: ICFterrein@kanoverenigingsloterplas.nl

ICFpublicatie@kanoverenigingsloterplas.nl is het mailadres van het PR team, zowel intern als naar buiten toe.

ICFkantine@kanoverenigingsloterplas.nl. Het mailadres voor alle kantinezaken. Inroostering, inkoop etc.

Alle officiele paperassen, vergunningen en stadsdeel, gemeente, kanobond etc via ICFcontact@kanoverenigingsloterplas.nl

En alle dingen die te maken hebben met de inschrijving van gasten, infocaravan, VVVzaken, Openbaar vervoer en gasteninformatie (ook

de internetsite) gaat via: ICFgasten@kanoverenigingsloterplas.nl

Zes nieuwe e-mail adressen waarop de volledige ICF Organisatie te bereiken is.

Wij hopen op een zeer goed 31e seizoen van onze ICF Grachtentochten.

Na de 31e editie is besloten om in 2011 onze 32e ICF Grachtentochten te houden op 2, 3 en 4 september 2011.

Op deze nieuwssite zal daarover tzt meer informatie komen.

________________________________

Hoeveel mensen zijn er eigenlijk nodig tijdens ons ICF Weekend.

In het onderstaande rooster kan je dat duidelijk zien. Hierin staan de aantellen mensen gerangschikt op activiteit en tijdstip. Je ziet dat het zwaartepunt ligt op de vrijdagavond, als alle gasten bij ons aankomen, en daarna vooral op de zaterdagavond als we onze beroemde avondtocht varen. Kanoers rijden 700 km om aan deze tocht mee te kunnen doen, het is dus onze taak om dat helemaal perfect te laten verlopen.

SCHEMA 32e Internationale I.C.F. Grachtentochten 'Amsterdam'. 2, 3 en 4 september 2011.

Dit schema zal tzt gevuld worden met de namen van de medewerkers, hierdoor is voor iedereen te zien wie/waar is ingedeeld. Aanmelden voor de diverse activiteiten gaat via de bovenstaande mailadressen of in het clubhuis.

Vrijdag Terrein Parkeerplaats Kantine Tochtbegeleiding Rooie Stien Sluis
08-12 uur 4

12-16 uur 4 2 1
16-20 uur 4

20-24 uur 2

Zaterdag Terrein Parkeerplaats Kantine Tochtbegeleiding Rooie Stien Sluis
00-04 uur 1 2
04-08 uur 1 2 2
08-12 uur 2 2 2 3 7
12-16 uur 2

16-20 uur 3

20-24 uur 3 2 3     4
Zondag Terrein Parkeerplaats Kantine Tochtbegeleiding Rooie Stien Sluis
00-04 uur 1 2 2
04-08 uur 1 2
08-12 uur 2 2 2 3 7
12-16 uur 8 1 2
16-20 uur 8 1 2
  Terrein Parkeerplaats Kantine Tochtbegeleiding Rooie Stien Sluis

Alvast heel veel dank voor je medewerking!!

____

Stuur jouw nieuws naar ons zodat het geplaatst kan worden!

nieuwsarchief (voor oud nieuws)

mist u informatie: mail ons!

ons mail adres:

info@kanoverenigingsloterplas.nl