Header image
Amsterdam

Toer-/activiteitenkalender KVS 2012

Toerkalender: sportief en recreatief

Ook dit jaar staat er gedurende het vaarseizoen (febr.-okt.) weer elke laatste zondag van de maand een tocht op de KVS-agenda. We gaan varen in enkele van de mooiste gebieden in (met name) Noord-Holland. De toercommissie houdt zowel met de recreatieve als de sportieve vaarders rekening: waar mogelijk kun je kiezen uit een langere of een kortere routevariant. Naast de tochten die we zelf uitzetten, sluiten we ook aan bij enkele van de leukste bondstochten/landelijke evenementen. Van elke tocht of evenement ontvang je per mail een vooraankondiging met meer bijzonderheden.

Activiteiten in de winter: joggen en zwembad

Ook buiten het vaarseizoen is KVS actief. Zin om wat aan je conditie te doen? Doe dan mee met de trainingsgroep op woensdagavond. Om half acht verzamelen we bij het clubgebouw. Als je mee wilt doen, meld je dan aan bij Cor Nieuwpoort op info@ateliernieuwpoort.nl. Voor meer info: zie het verslag op de website. Wil je je peddelsteun verbeteren of oefenen met eskimoteren? Dat kan van november tot en met maart in het zwembad aan de Planetenbaan in Haarlem. Bijna elke zondagavond vertrekt een groepje KVS’ers om 18.00 uur vanaf het KVS-terrein. Meld je tijdig aan bij Marianne Deiman via info@kanoverenigingsloterplas.nl

KVS toerkalender 2012

Dit is de voorlopige toerkalender van 2012 met elke laatste zondag (en nog enkele andere data)een tocht voor leden van KVS . Aanmelden voor de eerste twee tochten vanaf heden via info@ateliernieuwpoort.nl. Details overige tochten volgen later.

APRIL

MEI

JUNI

JULI

Zondag 29 juli: Alkmaar/Bergen (20 km)
Varen rond de polder van het Egmondermeer door een landschap van weilanden, met uitzicht op de duinen.

AUGUSTUS

Zondag 26 aug: Breda (15 km), stadstocht
Organisatie: Kanovereniging Breda; aanmelden gamjvdheijden@hetnet.nl, verzamelen 10.00 uur Belastingkantoor Gasthuisvelden 11 te Breda.

SEPTEMBER

Zaterdag/Zondag 1 en 2 september. Onze eigen 33e I.C.F. Grachtentochten.

Kijk op onze eigen ICF site voor de gegevens. Voor deze tocht is de inzet en hulp van AL onze leden nodig!

Zondag 30 september: Medemblik/Twisk/Noorderkoggeland (22 km)
Meer info volgt later.

OKTOBER

Zondag 28 oktober: Soeptocht (snert en vegasoep na) (11km)
Mijzenpolder (NH), 11 km. Meer info volgt later.

NOVEMBER

DECEMBER

Andere kano evenementen buiten onze eigen toeragenda om:

Zondag 10 juni nodigen de Maaslands Kano Vereniging (Theo en Els!) ons uit voor de 3e Maasdijkmarathon (26 km over de Maas) Meer info mkv-oss.nl

Friesland gigant

Zondag 30 september: de 35e Veluwerally. Meer info www.veluwerally.nl

Als deze agenda aangevuld moet worden stuur dan de info naar info@kanoverenigingsloterplas.nl

Kantine

Iedere zondagmiddag en woensdagavong geopend

Kanovereniging Sloterplas is u ook op Facebook

Toeragenda

Kanovereniging Sloterplas, Amsterdam